onsdag 22 juni 2016

Minimalistiska packningstips



Eftersom jag roadtrippat iväg har jag förstås packat. Därmed blev det min tur att göra en sån där video som jag själv älskar att titta på. Nämligen en packningsvideo! Jösses vad många minimalistiska packningsvideos jag sett, som en besatt. Det märkliga är hur tydligt det blir hur olika vi tänker som minimalister. Jag såg en extremminimalist ha med sig strumpor, långkalsonger, multiverktyg och mössa till Thailand. Ni kan vara säkra på att om jag bara haft en 20 liters väska hade jag utelämnat samtliga av de sakerna.

Men poängen är ju att vi inspireras av varandra! Och vem vill inte vara ett ess på att packa. Mina packningstips hitta du HÄR.

(Den högst relevanta bilden: när man väl kommit fram till målet, druckit ett par glas rödvin och testar romerska ringa. Ni vet)

Inga kommentarer: