fredag 15 april 2016

Det allra sista om Bali



Det kan vara så att jag gått lite bananas med mina Balifilmer. Jag har liksom lite känslan av att om jag lägger ut tio Balifilmer till kommer minst 30 av mina Facebookvänner att unfrienda mig. Och kanske är det så att jag mest av allt lägger ut dem för mig.

Det här med Youtube är en sån där liten plan jag har som skrämmer mig. Men jag vill bli bra på det och Balifilmerna har varit en övning. Att jag nu lägger ut den allra sista filmen (om Ubud och apor och delfiner och tempel och solnedgångar) betyder bara en sak: we are heading the real deal. De filmer jag lägger ut sen blir av en helt annan typ. För de kommer jag lägga ut för Er och inte för mig. By the way - all slag feedback välkomnas!

Då var det fredag och blåsigt och jag har gjort en annan grej som skrämmer mig: mammografi. Har tusen tankar kring det. Jag kanske skriver en egen post om det, eller spelar in en film (?!) om det men nu ska jag bege mig till nån plantskola och köpa orkidéjord. Har dessutom bytt ut alla mina rengöringsprodukter till egenblandade snälla sådana (kommer definitivt på film). Och pluggat, because your girl is about to become en hälsocoach. Minsann. Det får jag ju också berätta om! Tusen lösa trådar i ett litet fredagsinlägg helt enkelt. Och en sista Balifilm då!

Trevlig helg önskar jag Er!


4 kommentarer:

Ellinor sa...

Underbart <3 Denna film gjorde verkligen gott denna grå, regniga och lite dystra fredag. Känns tråkigt att det var den sista men ser samtidigt fram emot att få ta del av kommande youtube-projekt! Studierna sedan! De måste du också berätta mer om! Väldigt intressant o spännande :)
Önskar dig en fin helg!

Unknown sa...

Ah! Känns fint att veta att jag inte lägger ut dem helt i onödan. Känner att jag eventuellt pepprat diverse sociala medier i överkant med Baligrejer...

Anonym sa...

Jag blir inspirerad och glad när jag läser din blogg. Vackert och avskalat om oss människor. Jag följde din gamla blogg och hurra vad jag är tacksam att du är tillbaka!
Lisbeth

Lemonadfabriken sa...

ÅÅÅÅH! Lisbeth är tillbaka som min vassaste kommentator! Välkommen! <3