måndag 18 april 2016

Liten måndagsrapportering + liten film



Slänger upp en film bara för att jag är uttråkad. Jag sitter och skriver ett prov. Det där med att jag ska bli hälsocoach, Ni vet. Håller på att gå under av spontan ADHD, tror jag. Har inte skrivit ett prov sen... jag tog körkort..? Något sånt. Och det var inte igår, om ni nu undrar. 

Jag har en plan att INTE lägga ut samma bilder här som på Instagram, jag är bara inte riktigt i mål i det ämnet ännu, tydligen. Men jag tänker på det stenhårt, lovar. 

Det är måndag och jag har haft en fin helg, lite jobb på världens bästa jobb (det kanske är många som säger så men jag överdriver inte ens) och varit i Malmö och mött upp en vän för superkallt havsbad, bastande och snicksnack. Och mat. Ja herregud vad jag har ätit i helgen, för idag hoppar jag på en ny omgång av hälsoprogrammet. Idag skulle man kunna kalla mig hungrig, men det är inte så jag minns det från förra omgången. Dag ett är förstås dag ett. Psykologiskt även om man är utfodrad. 

Annars - det här med mina filmer. Jag tror att jag i verkligheten är en rätt rolig och karismatisk tjej. Faktiskt. Men när man filmar så besitter man tydligen andra egenskaper. Som att framstå som timid och osäker. Det går tydligen över, när man är rutinerad. Nu är jag inte rutinerad, jag ger mig ut på nya marker. Så Ni får ta det som det är, Ni få som är här (jag är skitglad över att NI är här, ska Ni veta!). Jag hoppas ju att det hela ska växa och att jag tills dess är rutinerad. Och kanske hinner vänja mig vid min egen dialekt och röst dessutom, för som det är nu chockar det mig varje gång. Så om du vill se mig in person, fastän tidmid, osäker och lågmäld - KLICKAR DU HÄR.

Följer Ni några Youtubekanaler? Vilka? Jag har totalt snöat in mig på Youtube för att själv hamna lite på banan. Det har resulterat i att jag numera är grym på smink. Jag tycker att det är mer catchy än bloggar (om nu personen bakom kameran hunnit bli karismatisk...) för att man 'blir kompis' snabbare när man ser dem live och jag tycker att det går snabbare att avgöra om man gillar konceptet. 

Nä, jag skulle plugga va? Visst var det så..? Mest är det så att när något tråkar ut mig gör jag ALLT annat, aldrig har man mer städlust eller är mer benägen att tillbringa en evighet på yogamattan. Men jag vill vara certifierad innan helgen för då ska jag på ett litet event.

Bisous!


Inga kommentarer: