söndag 1 maj 2016

Äntligen!



Till slut blev det vår. När jag kom hem från Indonesien var det så här jag tänkte mig livet. Inte att jag skulle gå och huttra mig till bitterhet i mer än en månad innan jag fick rulla i vitsippor. Så idag har jag rullat mig i vitsippor ordentligt. Det var liksom på tiden. April är alltid förrädiskt så välkommen maj! 

Annars tänker jag att jag jag kan ju inte hålla på och lite random slänga ut en film på Youtube lite nu och då allt efter godtycklighet. Nån ordning får det bli! Därför bestämmer vi nu att torsdagar och söndagar är det action på youtubekanalen Lemonadfabriken.

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Maj hade inte kunnat börja bättre! Äntligen lite vårfeeling igen efter vinterns bakslag. Det ser dessutom ut att hålla i sig under hela kommande vecka. Önskar dig en riktigt fin sådan.

Unknown sa...

Tack fina du! Vi satsar på maj helt enkelt!

Anonym sa...

Du delar med dig av så mycket klokhet att jag läser och funderar. Fascinerad av hur vi påverkas och påverkar. Sol, blommor och fåglar är förstås underbart!
Lisbeth

Unknown sa...

Ja - den biten behöver man inte reflektera över så mycket. Det liksom bara är så att våren alltid är mycket välkommen!