torsdag 12 maj 2016

Där jag är, är det alltid vackrast



Jag har eventuellt inte helt vant mig vid att ha en blogg igen. När annat tar överhanden hinner jag nästan glömma av att jag har en blogg. Tokigt. Just där här veckan har jag haft fullt upp med mitt jobb, vilket jag i stort sett aldrig kan säga annars. Jag måste berätta om mitt jobb någon gång, med risk för att ni blir lite avis för att jag har det så himla bra. 

Dessutom dog min mobil. Den jag även använder som kamera. Har befunnit mig i total radioskugga. Det är ju vad det är men det var i vilket fall fint att återgå till det normala i det ämnet även om min nya telefon eventuellt är för stor för mitt eget bästa. Vilket är en helt annan fråga.

Hur som. Det är vår på riktigt nu och Österlen är kanske som vackrast. Inte bara mitt jobb är världsbäst utan även vägen dit. Att köra fram på blommande rapsfält är inget som får en att vilja klaga. Dessutom är det torsdag och innan solen gått ner ska jag skramla fram en ny film. Och ha ett möte gällande ett nytt jobbprojekt. Just nu känns livet rätt spännande i största allmänhet. 

Inga kommentarer: